Tuesday, March 18, 2008

Αμέσως μετά την πορεία, συντονιστικό στην ΕΣΗΕΑ

Όλοι στην απεργία την Τετάρτη 19 Μαρτίου 10:30 πμ (Μάρνη και Πατησίων)


Η Πρωτοβουλία για τη δημιουργία ανοιχτού Συντονιστικού Αγώνα των εργαζομένων στα ΜΜΕ καλεί αμέσως μετά το πέρας της πορείας σε ανοικτή συνέλευση των εργαζομένων όλων των κλάδων των ΜΜΕ στην ΕΣΗΕΑ (Ακαδημίας 20) για να αποφασιστεί η από κοινού κλιμάκωση των κινητοποιήσεων.

Στη συνέλευση που πραγματοποιήθηκε σήμερα Τρίτη 18/3 συμμετείχαν μέλη από την ΕΣΗΕΑ, την ΕΣΠΗΤ, την ΕΠΗΕΑ, καθώς και εργαζόμενοι αποκλεισμένοι από τις υπάρχουσες Ενώσεις. Η απόφαση για το ενδεχόμενο συγκέντρωσης το απόγευμα της Πέμπτης θα αποφασιστεί στο αυριανό ανοικτό συντονιστικό.

1 comment:

Anonymous said...

Ενημερώστε με αν έχετε την καλωσύνη για ένα θέμα που δεν γνωρίζω πως να το χειριστώ:
είμαι ανεργη δημοσιογράφος εδω και ένα χρόνο. Μου πρόσφερε δουλειά ένας συνάδελφος που η βασική εργασία του ειναισε μεγάλη εφημερίδα αλλα παραλληλα είναι σύμβουλος εκδοσης σε επαρχιακη ημερησια εφημερίδα. Με τη δευτερη ιδιοτητα μου προσφερε δουλεια λοιπον στην επαρχιακη εφημερίδα ΑΛΛΑ χωρις ασφαλιση και με πολυ λιγότερα χρήματα απο οσα προβλεπει η ΣΣΕ της ΕΣΗΕΑ με βαση την προυπηρεσία μου. Συγκεκριμενα μου ειπε να παιρνω 1000 ευρω μικτά μαυρα για πλήρη απασχόληση.

Το ερωτημα μου είναι μπορω να καταγγειλω τον εν λογω συναδελφο στην ΕΣΗΕΑ η οχι;